Termeni si conditii

 

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.danom.ro implica acceptarea Conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor.

Pagina de web www.danom.ro este administrata de S.C. DANOM SMART GAMES S.R.L. cu sediul in Str. Florilor nr. 6, com. Baia, jud. Tulcea inregistrata la Registrul Comertului cu nr J 36/140/2016, CUI 35862467

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii precum si orice modificari site-ului www.danom.ro fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Magazinul nostru respectă legislația privind garanția legală de conformitate.

Obligatiile utilizatorului / cumparatorului:

In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, iar pentru a cumpara,trebuie sa introduceti datele dumneavoastra pe website-ul nostru, complet si correct.

In situatia in care consideram ca aceasta obligatie a fost incalcata, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nicio notificare prealabila.

Efectuarea comenzilor

Pentru a face comenzi pe www.danom.ro, urmati pasii descrisi in sectiunea “Cum cumpar?”. In urma lansarii comenzii si acceptarii ei de catre danom.ro, veti primi factura proforma  cu toate detaliile comenzii dumneavoastra (produsele comandate, valoarea comenzii, datele personale, etc). Daca observati o eroare in comanda dumneavoastra, va rugam sa ne contactati imediat. Daca acest lucru nu se intampla, inelegem ca acceptati detaliile comenzii (produse, preturi, date de livrare si facturare, etc), asa cum sunt specificate in proforma.

 

Refuzarea unei comenzi

La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului. Vom putea refuza o comanda in conditiile in care:

  • nu avem pe stoc produsul comandat
  • plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii prin transfer bancar
  • plata dumneavoastra a fost refuzata de catre procesatorul de plati online –  in cazul platii cu card bancar
  • a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
  • nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti varsta sub limita legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc…)

 

Pret si modalitati de plata:

Toate preturile afisate in site includ TVA 20%.

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare. Plata produselor se poate efectua in mai mute moduri:

  • numerar, la livrarea produsului,
  • prin credit/ debit card la plasarea comenzii online. Serviciul de plati utilizat este mobilpay. Sunt acceptate urmatoarele tipuri de carduri:
  • prin transfer bancar, anterior livrarii produselor, in contul RO20 UGBI 0000 2620 1555 0RON, deschis la Garanti Bank.

 

Livrare

Termenul de livrare este de maxim 3 zile calendaristice lucratoare, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Taxele de livrare sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus si sunt urmatoarele:

La comenzi de pana in 300 de lei cu TVA inclus transportul este 17 lei, daca livrarea se face intr-una din localitatile enumerate in tabel. Dacă localitatea de livrare nu apare in tabel, vor exista costuri suplimentare, conform tarifelor practicate de curierul Dynamic Parcel Distribution SA (DPD).

Pentru achizitii egale sau mai mari de 300 lei, benficiati de transport gratuit, daca livrarea se face intr-una din localitatile enumerate in tabel. Dacă localitatea de livrare nu apare in tabel, transportul va fi gratuit pana la cea mai apropiata localitate in care exista un punct de colectare al curierului, dumneavoastra avand urmatoarele optiuni:

  • sa mergeti si sa ridicati coletul de la punctul de colectare DPD cel mai apropiat
  • sa achitati tariful suplimentar, conform tarifelor practicate de curierul Dynamic Parcel Distribution SA (DPD).

 

In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.

In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail, sms sau telefonic de catre noi.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 2 ore de la primirea coletului.

Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului www.danom.ro, incluzand texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea S.C. DANOM SMART GAMES S.R.L. sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul www.danom.ro, sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail contact@danom.ro

Confidentialitate

 

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai in scopul declarant al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, newsletter, etc.

Ne obligam sa nu facem publice ori sa vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamântul dumneavoastra în caz de litigii/dispute privind fraudele la plata catre urmatorii destinatari: Bancile implicate în platile online, Organismele Internationale de Carduri si Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, catre institutiile abilitate.

 

Prevederi legale privind comertul prin internet

 

Art. 1. – Urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului:

  1. Dreptul la informare (art.12)
  2. Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obtine, la cerere si în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.
  3. Dreptul la interventie (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisa si în mod gratuit, urmatoarele:

Art. 2. – Utilizarea altor tehnici de comunicatie individuala la distanta in afara celor prevazute la art. 1 nu este permisa daca exista un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzand tehnicile de comunicatie la distanta:

  1. imprimat neadresat;
  2. imprimat adresat;
  3. scrisoare tipizata;
  4. publicitate tiparita cu bon de comanda;
  5. catalog;
  6. telefon cu interventie umana;
  7. telefon fara interventie umana (automat de apel, audiotext);
  8. radio;
  9. videofon (telefon cu imagine);
  10. videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatura sau ecran tactil);
  11. posta electronica (e-mail);
  12. telecopiator (fax);
  13. televiziune (teleshopping);

Litigii

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpararea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si S.C. DANOM SMART GAMES S.R.L. In cazul unor eventuale conflicte intre S.C. DANOM SMART GAMES S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in minim 30 de zile calendaristice lucratoare.

Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

S.C. DANOM SMART GAMES S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator.

 

Prevederi generale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.danom.ro.

Reglementare retururi

Daca sunteti nemultumit de produsele cumparate de la danom.ro si vreti sa renuntati la cumparare si implicit sa primiti banii inapoi, puteti aplica pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi prin modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.danom.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice , fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  • a) la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
  • b) in ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
    • (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
    • (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
    • (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere

În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile calendaristice .

În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii

Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice  de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.

Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • – contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • – furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • – furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • – furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • – furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • – furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • – furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile calendaristice şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
  • – contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • – furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • – furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  • – contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • – prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
  • – furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere;

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.danom.ro

 

Pin It on Pinterest

Share This
//]]>