Cum cumpar?

 

Poți comanda în trei moduri:

  • online, urmând pașii de mai jos:
    • alege produsul sau produsele dorite, apoi cantitatea și apasă butonul “adaugă in cos”
    • când ai terminat cumpărăturile, urmează pașii indicați pe site, până la finalizarea comenzii;după finalizarea comenzii, vei primi un email care va confirma primirea comenzii și termenul de livrare;
    • dacă sunt neclarități, unul dintre noi te va suna la numărul pe care ni l-ai comunicat.
  • telefonic – ne suni și ne spui ce produse dorești și vom stabili împreună detaliile legate de plată și livrare;
  • prin email – ne trimiți un email cu produsele pe care le dorești și cu datele tale.

 

Plata se poate face în trei moduri:

  • online, cu card de debit / credit, folosind formularul de pe site
  • ramburs – se achită către agentul de curierat, la livrarea comenzii
  • ordin de plata – în baza facturii proforme pe care ai primit-o pe email, iar livrarea marfii se face dupa confirmarea plății.
  • Contul în care poți plăti este: RO20UGBI0000262015550RON , deschis la Garanti Bank

 

 

Livrarea coletelor se face pe teritoriul Romaniei, în 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin email, sau la data pe care ne-o soliciți. Daca produsul comandat nu se afla pe stoc in momentul comenzii, te informăm prin email sau telefonic în cât timp ajunge și decidem împreună asupra soluției optime.

Dacă dorești să specifici anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, te rugăm să introduci în căsuța de observații aceste lucruri, înainte de finalizarea comenzii.

Costul livrarii:
Pentru comenzi egale, sau mai mari de 90 lei, transportul este gratis, dacă întreaga comandă se livrează la o singură adresă (dacă adresa se află într-una dintre localitățile de aici) . Asociază-te cu alți părinți sau prieteni și comandați împreună, așa încât să plătim noi transportul!

Pentru comenzi sub 90 lei, transportul costă 17,00 lei, fiind adăugat în factură (dacă adresa se află într-una dintre localitățile de aici).

Dacă te afli în alte zone, poți să procedezi în două moduri:

  • trimitem noi coletul în localitatea cea mai apropiată de tine și îl ridici direct de la depozitul curierului
  • achiți costul suplimentar.

Oricum, ne poți suna și găsim cea mai potrivită soluție, în funcție de situația ta.

Garanția livrării
Dacă ți s-a livrat alt produs, te rugăm să semnalezi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel solicitat. În acest sens toate costurile de retur vor fi suportate de către Danom Smart Games.

 

 

Pin It on Pinterest

Share This
//]]>